Comunicat de presa final TEAM 2019!
Toamna a sosit si o data cu venirea ei a luat sfârșit și TEAM 2019!
Primăria Municipiului București, prin Centrul de Proiecte Educaționale și Sportive București – PROEDUS a organizat în perioada 14 iunie – 8 septembrie 2019, “Tabăra Elevilor Activi și Merituoși – TEAM 2019”.
Taberele, cu durata de șase, respectiv șapte zile s-au desfășurat în patru locații naționale și internaționale: pe litoralul Mării Negre, la Costinești – 8193 participanți, Neptun – 3052 participanți, în stațiunea Predeal – 1537 participanți, precum și în stațiunea ParaliaKaterini, Grecia – 2363 de participanți.
Totodată, vara 2019 a adus împreună pe litoralul românesc, în stațiunea Vama Veche, dar și în Grecia, în stațiunea Agia Triada, de lângă Salonic,1547 de profesori, participanți la stagiile internaționale de formare PROEDUS.
Prin organizarea taberelor pentru cadrele didactice, PROEDUS a dorit să își arate considerația față de profesorii care îi sunt alături în pregătirea unei generații performante, acestea constituind, totodată, un instrument de dezbatere informală a subiectelor de interes pentru profesorii și structurile de management ale unităților de învățământ bucureștene.
“Tabăra Elevilor Activi și Merituoși – TEAM 2019” este un proiect grandios dedicat elevilor bucureșteni din clasele V – XII, cu rezultate școlare și extrașcolare deosebite, precum și elevilor implicați activ în activități de voluntariat, activități sportive sau cultural-artistice organizate de PROEDUS sau în parteneriat cu acesta.
În cadrul TEAM 2019, participanțiiau participat la diverse activități tematice de dezvoltare personalășiau învățat ce înseamnă să faci parte dintr-o echipă, acest lucru presupunând încredere, interacțiune, susținere și sprijin reciproc.
Prin acest proiect s-a urmărit nu doar recompensarea elevilor din unitățile de învățământ bucureștene, prin simpla premiere a acestora, ci și motivarea lor în vederea continuării implicării active în acțiuni ce conduc, atât la formarea acestora ca viitori adulți, cât și la construcția unui context social și educativ performant pentru copiii din București.
Comments are closed